4. závod seriálu 4x4 SHOCK CUP 2009
Mohelnice 12. a 13. září 2009
Program závodu:
7:00 - 9:00 hod prezentace, přejímky vozidel
9:15 hod zahájení závodu, rozprava s posádkami
9:30 - 18:00 hod závod v trialových sekcích
08:30 hod zahájení druhého závodního dne, rozprava s posádkami
Startovné:
800 Kč na volné ježdění po oba dva dny
500 Kč na volné ježdění za jeden den
Co Vás bude zajímat:
...a jak to asi dopadne
Máme před sebou poslední závod letošního seriálu 4x4 SHOCK CUP 2009. A jak to asi letos dopadne. V souladu s článkem 48 pravidel se posádkám, které absolvují všechny závody seriálu, nebude započítávat do celkového pořadí seriálu výsledek jednoho závodu a to ten nejhorší.
Ve třídě O1 je vítěz seriálu jasný již před posledním závodem. Manželé Miroslav a Irena Hudečkovi vyhráli všechny tři závody. Před posledním závodem je také jasné, kdo bude na stupních vítězů. Není jenom jasné kdo bude na druhém a kdo na třetím místě. Aby druhé místo získali Josef a Marta Sajdlovi, musí v posledním závodě skončit před Vladimrem Műllerem a Romanem Kocinou a je jedno na jakém místě dojedou. V opačném případě budou třetí.
Analýza výsledků třídy O1:
poř. | číslo | jezdec | spolujezdec | vozidlo | 1 | 2 | 3 | 4 | celkem |
1 | 101 | Hudeček Miroslav | Hudečková Irena | Suzuki Vitara | 15 | 15 | 15 | 45 | |
2 | 107 | Sajdl Josef | Sajdlová Marta | Suzuki Samurai | 14 | 13 | 13 | 40 | |
3 | 105 | Müller Vladimír | Kocina Roman | Suzuki Samurai | 13 | 14 | 12 | 39 |
Pozn.: v tabulce jsou barevně označeny zatím nejhorší výsledky, které by se nezapočítávaly
Ve třídě O2 je rovněž znám vítěz seriálu už po třetím závodu. Jan Cihelka a Jan Linek vyhráli všechny tři závody. O zbylé dva stupně vítězů je v této třídě pět uchazečů. Druhé místo má téměř jisté Jiří Zátopek s Monikou Hejtmánkovou. O druhé místo je teoreticky může připravit pouze Karel Tomický.
Analýza výsledků třídy O2:
poř. | číslo | jezdec | spolujezdec | vozidlo | 1 | 2 | 3 | 4 | celkem |
1 | 200 | Cihelka Jan | Linek Jan | Suzuki Samurai Long | 15 | 15 | 15 | 45 | |
2 | 203 | Zátopek Jiří | Hejtmánková Monika | Jeep Wrangler | 12 | 14 | 14 | 40 | |
3 | 213 | Kuchař Pavel | Kunc Aleš | Mitsubishi Pajero | 13 | 11 | 10 | 15 | 39 |
4 | 299 | Janků Tomáš | Lukeš Petr | Nissan Patrol | 10 | 10 | 13 | 15 | 38 |
5 | 261 | Tomický Karel | Janíčková Barborka | Nissan Patrol | 14 | 11 | 15 | 40 | |
6 | 204 | Bednařík Jiří | Siverová Ivana | Nissan Patrol | 6 | 9 | 9 | 24 | |
7 | 210 | Bouda Jan | Hartmanová Jana | Toyota 70 | 11 | 12 | 15 | 38 |
Pozn.: červeně jsou uvedeny body ve čtvrtém závodu, pokud by posádka závod vyhrála a kolik by mohla získat bodů v případě vítězství do celkového pořadí
Pro třídu O3 bude poslední závod opravdu finálový a až tento rozhodne o vítězi seriálu. Stupně vítězů mají jisté David Janků s Janem Matouškem a Petr Dvořák se Svatoplukem Švajdou. Pokud poslední závod vyhraje Petr Dvořák, o vítězi seriálu budou rozhodovat body za pořadí v jednotlivých sekcích započítávaných závodů. O druhé místo mohou Petra Dvořáka teoreticky připravit Pavel Mesároš se synem nebo Petr Nečesal s Jakubem Černickým a to pokud by čtvrtý závod vyhráli a Petr Dořák nebodoval. Tato kombinace je však málo pravděpodobná.
Analýza výsledků třídy O3:
poř. | číslo | jezdec | spolujezdec | vozidlo | 1 | 2 | 3 | 4 | celkem |
1 | 322 | Janků David | Matoušek Jan | Jeep Cherokee | 15 | 14 | 15 | 44 | |
2 | 303 | Dvořák Petr | Švajda Svatopluk | Jeep Cherokee | 12 | 15 | 14 | 41 | |
3 | 304 | Mesároš Pavel | Mesároš Pavel | Jeep Cherokee | 13 | 12 | 13 | 15 | 41 |
4 | 312 | Michna Jindřich | Beier Vladislav | Jeep Cherokee | 9 | 11 | 12 | 15 | 38 |
5 | 302 | Nečesal Petr | Černický Jakub | Jeep Cherokee | 14 | 13 | 15 | 42 |
AL-NAMURA spol.s r.o., Kralupy nad Vlatvou